Mektup 62: Alıntılar II


Yeni Yazımlardan Alıntılar

Aşıklar yıllardır birbirini arar
Ezelden beridir ve ebede kadar

-
Omuzlarımda umutları ve yapamadıkları şeyler
Bebek bedenim bu ağır yüklerin altında neyler?

-
Oralarda bir yerlerdeyim
Kendime varacağım

-
Abanozum ben. Siyahım ama göz alırım; hiçim ama varım.

-
Emellerinden uzaktasın ama onların dibindesin
Aydınlıklarla dolusun ama karanlıklar içindesin

-
Hayatım keşkeler üzerine kuruludur
Ama her keşkem iyikime dönüşür

-
Neye ihtiyacın var?
Kafamın içindeki kapıların anahtarına
Ve kapıların ardında saklanan kendime

-
Bir sefer ucuna kadar geldim bu yolun, çok yüksekten diplere düştüm.
Üşüdüm Kaf dağının karlı tepelerinde, kırk kuştan Simurg'a dönüştüm.

-
Yıldızın ölümüdür bir gezegenin doğumu
Musalla taşına yatırmışım çocukluğumu
Kesip biçiyorum, meşakkatli bir otopsi
Urlar, yaralar ve bereler; hepsi birer galaksi

-
Göğüs kafesinin içinden bir Satürn doğmakta
Kadının saçları adamın topuklarını ovmakta

-
Çocuğun ruhuna ne yaptınız sizler?
Bu kanayan yaralar, hikmetsiz izler

-
Ben bir yılanım, kendini tırtıl sanan küçücük bir yılan
Asla kelebek olamayacağım, rüyayı mümkün kılan

Yorumlar

Popüler Yayınlar